Friday, May 24, 2013

A Little Paper Giveaway! ♥

Collected Paper Trails by Up The Wooden Hills

To celebrate the beginning of spring, all the positive response (especially on Instagram) and all the orders from Collected Paper Trails during the last two weeks (thank you!) - I decided it would be a nice thing to have a little giveaway of some of the paper decorations from the collection here on the blog! :)

First price is an origami set with three origami balls (size 8 x 9 cm / 3.1 x 3.5 in) and four paper cranes. The winner gets to choose which patterns she/he would like to have.

Second and third price is a discount code for free shipping when you make a paper decoration or/and garment purchase in the shop during June. The giveaway will close on May 30 June 6 12.00 pm (CEST) and the winners will be picked by random number and announced on May 31 June 7.

All you have to do to participate is “Like” Up The Wooden Hills on Facebook (if you haven't already) and leave a comment here on the blog! :) The comment section is temporarily open for everyone to comment, even if you don't have a google account, etc.

Wishing you all good luck and thank you for participating! ♥

P.S. Next week we are shooting the first part of the Take Me To The Hamptons Collection, which will launch in the beginning of June :) Stay tuned for updates soon!

25 comments :

  1. Hi Lisa Marie,
    I love your serene instagram photos and dreamy dress collections. Congrats on the paper collection!
    I like you on fb already.
    Your devoted fan,
    Viivi

    ReplyDelete
  2. Hittade dig genom Drömma-Lotta idag men älskar redan allt du gjort/gör.

    ReplyDelete
  3. Hejsvejs! Jag gillar redan din Facebooksida. Och här är en kommentar. :)

    ReplyDelete
  4. Hej!

    Gillar verkligen din papperskollektion! Så jag kommer hålla hårt i mina tummar från och med nu ;)

    MVH
    Anna E

    ReplyDelete
  5. Trevligt! Jag är ju sugen på dina små jordglobsliknande verk. Kommer du att sälja något av det här någonstans i stan? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Lai! Ja, eller hur är det trevligt med en giveaway! :) Vad roligt att du är sugen på de jordglobsliknande verken (vilken bra benämning förresten)! Jag funderar lite på att förhöra mig om tex Kvart Interiör är intresserade av att ha dem i sin butik vid Mariaplan, men jag har inte kommit till skott än! Har tänkt att jag ska fråga runt lite nu under början av sommaren :) Annars kan du alltid komma förbi studion och köpa här hos mig såklart! :)

      Delete
  6. Hej vännen! Vad lyxigt om man vinner, man får ju massor! <3 Kramar!

    ReplyDelete
  7. I have been admiring these paper decorations and would love a chance to win so I can display them in my home. I do not have a Facebook account but, hope I can still have a chance.

    ReplyDelete
  8. Jag vill vara med! SÅÅ fint Lisa Marie. Älskar dina papperskonstverk! Har gillat på FB också och länkat från min blogg även om det inte ingick:) Hoppas du har det fint och att vi kan ta den där fikan snart.. tiden bara rusar iväg. Stor kram

    ReplyDelete
  9. VILKA vackra pappersverk! Mina tvillingar skulle behöva något fint i sitt rum, de skulle passa fint där.
    Jag har nu "likeat" på FB och håller tummarna.
    Vänliga hälsningar,
    Jenny Sällström

    ReplyDelete
  10. Åhh va synd att jag såg detta för sent! jag hade gärna varit med i utlottningen...men det kommer kanske fler gånger. tack för vacker inspiration och fin blogg!

    ReplyDelete
  11. Den här papperskollektionen är fantastiskt fin! Om jag inte vinner får jag köpa, för jag måste ha något ur den :)

    ReplyDelete
  12. Nu har jag gillat! (Beata Ring) och jag är gärna med!

    ReplyDelete
  13. Tänk om man ändå kunde få ha några fina bollar att dekorera sin lägenhet med... Jag är gärna med i tävlingen.

    ReplyDelete
  14. hi, my name is Thais Mendes, i'm from Brazil, and i really like your blog, beijos.

    ReplyDelete
  15. Gillat har jag ju gjort för längesen;) Men att vara med i en utlottning av dina mästerverk går ju inte att motstå! Hoppas på en träff i sommar med kakor o sagt/kaffe <3

    ReplyDelete
  16. Papper.. Alla dessa ord som ett ynka blad papper kan rymma.. Alla minnen.. All historia.
    En dagbok. Sida upp och sida ner med hemliga känslor och brinnande tankar.
    Papper.. Att linda en bukett pioner i.. Att slå in den varsamt utvalda presenten med.
    Testamenten och äktenskapsförord och hyreskontrakt och anställningsbevis... Papper..
    Morgontidningen som prasslar till doften av kaffe.
    Hur extra värdefullt något känns så fort det är invirat i frasigt silkespapper.
    Hård kartong som ropar ut massornas vilja och vädjan och budskap under en demonstration.
    Mjukt toalettpapper.. Kanske mångas viktigaste papper utan att det får någon som helst status.
    Sedlar.. Monopolpengarna som de vuxna leker med och som styr vårt liv i så mångt och mycket..

    Och kärleksbrev... en liten skrynklig lapp med sitt värkande hjärta på, fuktig efter att ha legat knöcklad i handen alldeles för länge.
    Den där sidan i kalendern från 2007, som man rivit ut och sparat och där man skrivit på vilken dag han sa -jag är ju kär i dig också!, för första gången...
    Kanske bara en bit papper..? Men jag vill vika en svala av den 12 april och hänga den om halsen!

    Tack för en fin blogg/Erika Ö

    ReplyDelete
  17. Klart man vill vara med :o) / Sanna

    ReplyDelete
  18. <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3< 3 / Rachel

    ReplyDelete
  19. Diggar på FB! Några planer på återförsäljare i Malmö eller Göteborg? Vill lära mig vika de där fina veckade bollarna en dag men vilken ska tiden räcka till, det frågar jag mig. Tack för vacker blogg, form och insta! /Lejonidegran på instagram

    ReplyDelete
  20. Hi Lisa Marie,
    I,ve been following you on Instagram and I,m so glad to know you have such a lovely blog! ( New follower here :) ) I,ve got so much admiration for you and your beautiful work! :)

    ReplyDelete
  21. Hello! love your work!

    Pauline

    ReplyDelete